Nyní se nacházíte: Úvod > Podpora

Podpora

Jak založit požadavek na službu?

3 způsoby jak kontaktovat náš systém HelpDesk.

e-mailem
helpdesk@root-it.cz
HelpDesk Telefonicky
585 344 056
728 501 188
O služby je možno požádat e-mailem a to v kteroukoli denní i noční hodinu. Ke zpracování požadavku dojde ovšem v pracovní dobu. Pro zákazníky, kteří s námi mají uzavřenu servisní smlouvu, nebo smlouvu o vzdáleném dohledu je připraven přímý přístup do našich databází HelpDesk a databázi servisu zařízení. Zde mohou zaznamenávat svoje požadavky 24 hodin denně. Je jim zde k dispozici seznam nevyřízených požadavků a seznam zařízení, které mají u nás na servisní opravě. Každý kdo potřebuje požádat o nějakou službu, může tak učinit v pracovní dobu telefonicky na výše uvedeném čísle. Jeho požadavek asistentka zadá do databáze HelpDesk.

Jaké jsou možnosti technické podpory?

Soustřeďujeme se na spolehlivost a rychlost vyřízení vašich požadavků. Proto prosím pochopte, že je důležité, aby váš požadavek byl přijat do našeho systému. Servisní požadavky jsou řazeny dle času přijetí a přidělovány technikům k vyřízení. Jejich vyřizování je řazeno dle priorit!

Soubory vzdálené technické pomoci

Zde naleznete odkaz na aplikaci TeamViewer.

Spustitelný soubor: ZDE

Zazipovaný soubor: ZDE

 


Nejčastější dotazy

Co všechno opravujete?

Seznam zařízení které opravujeme najdete zde.

Jaké jsou ceny vašich služeb?

Ceník služeb najdete zde.

Jak získám přístup do systému HelpDesk?

Pro získání přístupu do našeho systému HelpDesk, je nutné mít uzavřenu jedu ze servisních smluv.

Jak funguje systém HelpDesk ve firmě ROOT?


Nejste spokojeni se službami vašeho správce sítě? Vyplňte své jméno a tel. číslo a my Vám zavoláme…

© 2011 ROOT, všechna práva vyhrazena
Tvorba www stránek: NETservis s.r.o.