Nyní se nacházíte: Úvod > Intranet a Sharepoint

Intranetové řešení - Microsoft SharePoint

Intranet

Co to je intranet?

Intranet je druh interní webové prezentace, jejímž úkolem je usnadnit sdílení informací v rámci firmy. Slouží jako infrastruktura pro interní komunikaci a spolupráci uvnitř firmy. Umožňuje ukládat a sdílet dokumenty, řídit pracovní postupy včetně vytváření a přiřazování úkolů a mnoho dalších funkcí.

Pro koho je určen?

Pro všechny typy firem a organizací, kde je třeba spolupracovat v rámci týmu, který má 3 a více počítačů.

Proč intranet?

Jelikož intranet slouží jako rozcestník k informačním zdrojům (dokumenty, databáze, programy, externí data v Internetu), usnadní zásadním způsobem ukládání, organizování a vyhledávání informací. Navíc umožní řídit pracovní postupy a zajistit tak definovanou úroveň a kvalitu nastavených systémů práce.

Co je to SharePoint?

Technologie SharePoint představuje webovou platformu pro spolupráci, která je zabezpečená a snadno spravovatelná. Je modulární s přednastavenými šablonami a lze na ní vystavět jakýkoliv Intranetový portál, nebo web pro pracovní skupinu a pomoci organizovat projektové úkoly. Díky SharePointu mohou vaši pracovníci rychle získat přístup k dokumentům a informacím, které potřebují ke správnému rozhodování a plnění pracovních úkolů. Produkt je ve verzi Foundation zdarma!

Využití SharePoint sharePoint

Příklady využití SharePoint:

Správa (nejen) OFFICE dokumentů s možností připojení metoda pro snadné třídění a vyhledávání informací, připojení šablon a pracovních postupů pro schvalování dokumentů a jiných činností předem definovaných.

Oznámení podobně jako na nástěnce s vyznačením doby platnosti informace pro automatické odstranění z nástěnky.

Seznamy jako například seznam pracovníků či dodavatelů.

Diskuse obdobně jako na internetových serverech sloužící pro interní použití zaměstnanců.

Úkoly projektů s možností rozpadu projektu na jednotlivé úkoly se zobrazením Ganttova grafu.

Schvalování dovolených s možností definice schvalovatelů a zobrazením kalendáře dovolených všech pracovníků.

Schvalování smluv, objednávek nebo faktur s definicí procesu schválení a definicí schvalovatelů.

A mnoho dalších možností využití dle vlastních potřeb týmu.

Pokud se rozhodnete pro Microsoft SharePoint Foundation 2010 můžeme Vám pomoci s implementací.

Ceník

technická podpora - SharePoint 850,- Kč/hod.
doprava osobním automobilem    9,- Kč/hod.

Proč s námi?

  • profesionální řešení, máme již více jak 23 let praxe v oboru podnikových IT řešení.
  • úspora času a peněz, jsme malá a pružná firma a naše ceny odpovídají cenám regionu střední Moravy.
  • rozumíme Vašim potřebám, spolupracujeme s firmami a organizacemi různých velikostí (od nejmenších až po ty se 100 až 200 PC) z různých oblastí byznysu či státní správy a samosprávy.
  • A můžete se na nás spolehnout.

 

Pokud máte zájem o více informací k Intranetovému řešení SharePoint Foundation 2010, vyplňte laskavě tento formulář, nebo nás kontaktujte telefonicky.

Jméno a příjmení:
E-mail:
Telefon:
Text dotazu:

Novinky

Partnerský den 2017

Dne 14.9.2017 se uskutečnilo na hotelu Prachárna v Olomouci již tradiční setkání  obchodních přátel firmy ROOT. Fotografie z akce a více informací naleznete ZDE.

NABÍDKA ZAMĚSTNÁNÍ

V současné době hledáme vhodné uchazeče na pozici Servisní technik IT.

 

 

Dne 16.6.2016 proběhl na pobočce v Olomouci seminář na téma Přechod na Windows 10? ... aneb co nám přinese/nepřinese Windows 10.

 

Upozornění pro uživatelé starších operačních systémů. MICROSOFT začal automaticky instalovat Windows 10. Co Vám hrozí?

 

Proč ztrácet čas a nervy s nákupem počítačů pro firmu v e-shopech, když je můžete koupit snadno a bez starostí?

 

S týmem ROOT rychle a spolehlivě.

fotka root


 

Nejste spokojeni se službami vašeho správce sítě? Vyplňte své jméno a tel. číslo a my Vám zavoláme…

© 2011 ROOT, všechna práva vyhrazena
Tvorba www stránek: NETservis s.r.o.